android to iphone

در آستانه عرضه گوشی آیفون 6، بسیاری از افراد با دوراهی مهاجرت به این گوشی روبرو شده‌اند و در راستای واضح ساختن تمامی ابهامات مربوط به این امر، یک بررسی ویژه انجام‌شده است تا معلوم شود چند درصد از دارندگان فعلی سیستم‌عامل اندروید به سیستم‌عامل فعلی خود وفادار نخواهند بود و در راستای احتمال مهاجرت از اندروید به آیفون 6، چند درصد از مردم به جبهه اپل خواهند رفت.

در این نظرسنجی که از دارندگان گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید انجام‌شده است معلوم شد که تنها 5 درصد از افرادی که سیستم‌عامل شرکت اندروید را استفاده می‌کنند، حاضر به انتقال به شرکت اپل و گوشی در آستانه عرضه این شرکت خواهند بود.

البته این نظرات برگرفته از دلایل متعددی بوده است و شاید بتوان یکی از دلایل مربوط به عدم علاقه برای مهاجرت به آیفون 6 را قیمت بالای این محصول دانست زیرا بسیاری از افرادی که در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی دارند و به‌تازگی آن را خریداری کرده‌اند، حاضر نیستند تا بودجه مجددی را برای خرید یک گوشی به کار بگیرند، البته این بودجه ممکن است در طول چند سال آینده به کار گرفته شود تا یک گوشی دیگر برای این افراد خریداری شود ولی در این بازه زمانی امکان تخصیص بودجه مجدد برای بسیاری از افراد وجود نخواهد داشت.

جالب اینجاست که در نظرسنجی انجام‌شده معلوم شد که 12.4 درصد از افرادی که گوشی‌های اندرویدی دارند، به‌احتمال تغیر گوشی خود و مهاجرت به یک‌ سیستم‌عامل دیگر به‌عنوان یک احتمال بسیار بالا فکر می‌کنند. در این میان 17.4 درصد از افراد صاحب گوشی‌های اندرویدی نیز استفاده از یک سیستم‌عامل دیگر را به‌عنوان یکی از موارد محتمل در برنامه خود در نظر گرفته‌اند.

البته جالب‌تر اینجاست که بدانید تقریبا هیچ‌یک از این 17.4 درصد، حاضر نیستند تا به گوشی آیفون 6 به‌عنوان یک گزینه محتمل برای تغییر تلفن همراه خود فکر کنند و این موضوع در حالی بیان می‌شود که هیچ‌کدام از این افراد تابه‌حال اطلاعات مناسبی درباره آیفون 6 نداشته‌اند و پیش از دانستن قابلیت‌های این گوشی، دست رد به سینه آن می‌زنند.

در این میان تنها 5 درصد از کل افراد حاضر در این نظرسنجی اعلام کرده‌اند که گوشی آیفون 6 برای آن‌ها یک گزینه مطلوب خواهد بود و تنها 3.3 درصد از کل افراد اعلام کردند که حتما به این گوشی مهاجرت خواهند کرد. این موضوع می‌تواند برای اپل بسیار ناامیدکننده باشد زیرا این شرکت در برنامه‌های خود برای ساخت گوشی جدید آیفون 6، ب روی جذب مخاطبین علاقه‌مند به نمایشگرهای بزرگ‌تر حساب ویژه‌ای باز نمود بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: